הקבינט החליט: הרחבת מערכת החינוך וסגר לילי על ערים כתומות

    איתי גדסי No Comments on הקבינט החליט: הרחבת מערכת החינוך וסגר לילי על ערים כתומות

    בקבינט הקורונה הוחלט להמשיך בפתיחת מערכת החינוך, ולהחזיר ללימודים את כיתות ה-ו בערים ירוקות וכתומות. המדען הראשי של חברת "מודרנה" הודיע כי ישראל תהיה בין הראשונות לקבל את החיסון. נתניהו לעג לפרשנים בקבינט

    בנימין נתניהו צילום: פלאש90
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פתיחה נוספת. בישיבת קבינט הקורונה בראשות ראש הממשלה נתניהו הוחלט היום (שני) על הקלות נוספות במערכת החינוך ובקרב בעסקים, הוחלט כי כיתות ה-ו ייפתחו ביישובים ירוקים וצהובים. בנוסף, מתחמי הביג ייפתחו מידית בערים הירוקות.

    לאחר דרישתו של ראש הממשלה להטיל סגר לילי בכל רחבי הארץ, הוחלט כי יוטל סגר לילי על הערים הכתומות. בנוסף יוטל סגר כולל בערים אדומות.

    ראה"מ נתניהו לעג לפרשנים בתקשורת בישיבת קבינט הקורונה ואמר: "אני שומע את ההבלים של כל הפרשנים והמומחים באולפנים שמבקרים אותנו על זה שחתמנו עם חברת "מודרנה" ולא עם החברה הזאת או ההיא. כמה הבלים".

    לאחר ההודעה הדרמטית היום של חברת "מודרנה" כי החיסון שפיתחה נמצא יעיל ב-94.4%, פרופ' טל זקס הודיע היום בחדשות 12, כי מכיוון שישראל הייתה אחת המדינות הראשונות לחתום עם החברה על הסכם לרכישת חיסונים, היא צפויה לספק לישראל חיסונים נגד קורונה בקרוב – ככל הנראה כבר בתחילת 2021.

    ראש הממשלה נתניהו אמר מוקדם יותר היום: "כבר בחודש יוני הנחיתי עם שר הבריאות יולי אדלשטיין לחתום על הסכם לאספקת חיסונים עם חברת ״מודרנה״. חברת ״מודרנה״ בישרה לנו היום שהחיסון שלה גילה יעילות של 94.5%. אלה בשורות מצוינות למדינת ישראל".

    עוד הוסיף, "המטרה שלי היא להביא כמה שיותר חיסונים, מכמה שיותר מקורות, לכמה שיותר אזרחים – וכמה שיותר מהר".



    0 תגובות